Tänka tänka och åter igen tänka

Att tänka så mycket som jag har gjort i skolan idag har varit väldigt jobbigt, tycker jag. Mitt huvud var helt slut när jag kom hem och är det fortfarande. Men jag hoppas jag fixar kylprovet som vi har på måndag utan problem, åter står och ser.!

Får inte glömma bort att jag har prov i morgon! usch vill inte ens tänka på de, fast de borde jag klara vore inte så svårt.. Det är el det handlar om och vi har ju fått instuderingsfrågor så jag borde nog fixa det, bara jag kommer in med rätt inställning.. Fast när jag väl sitter där så kommer säkert allt försvinna ur huvudet som de brukar göra tyvärr!

På tal om annat så testade jag på en ny sorts träning ikväll som min ena syster tyckte jag skulle testa på och det heter powermix. Det man gör är att träna hela kroppen, vilket jag tycker låter jätte bra. Dock så var det inte så jätte bra som jag trodde de skulle vara när man väl hade testat på de en gång. Kunde ha varit mer än en timme för det första och lite bättre övningar tycker jag! Men men ska ge det flera chanser och se vad jag tycker om inte annat får jag i alla fall lite mera träning än att bara vara ute och gå och träna hemma själv. Ja självklart har jag innebandyn med, dock är den slut om ett tag.

Nu ligger jag i alla fall i soffan med datorn i knät och två katter bredvid mig som sover för fullt, undrar om dem kommer gå och sova sen när jag vill sova? Är faktiskt trött redan nu konstigt, förstår inte varför jag är så trött nu jämnt. Känns inte som jag gör något och vill bara gå och sova hela tiden usch! Ge mig sommar och sol så jag blir piggare och gladare och slut på skolan eller den är ju ganska rolig, för då vet man att man har något att göra om daganra (vissa i alla fall).

Over and Out för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0