Tenta dag

Nyss skrivit klart min tenta skrev den på mindre än 1 timma, vilket kanske är dåligt jag vet inte? vi hade 3 timmar på oss och jag kännde att det var jätte onödigt att ha så många timmar för det där provet. Aja nu har jag skrivit det i alla fall och nej jag är inte nöjd. Fast jag får tänka positivt på att jag klarar de.!

Tänkte fördriva en eller kanske två timmar här i skolan innan jag går bort till min mammas jobb för att åka med henne hem till min syster sen! Man känner sig verkligen helt handikappad om man inte har en bil, usch gillar inte ens tanken på att jag inte har någon bil jag hatar det verkligen!

För övrigt så tar jag även helg redan idag, eller rättare sagt redan nu ;-)

Aja vi kanske hörs senare hej svejs lingon svejs!


Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0