Tisdag kväll

Kom hem från träningen för ett tag sen eller rättare sagt nästan en timme sen!  Träningen gick toppen men synd att det inte var flera som kom på träningen, var så pepp men när man kommer dit och ser att de inte är så många vilket är jätte trist. Träningen gick i alla fall fort vilket jag tycker var jätte skönt.

Har hunnit med att göra lite mat tills i morgon då det är skola igen och så ska jag även lägga lite på usb minnet så jag kan ta och skriva ut det i morgon i skolan. Efter jag har gjort det måste jag nog gå och lägga mig i sängen för idag är jag trots allt ganska trött.

Ville bara skriva lite hehe, men hoppas ni får en bra dag i morgon.!
Nu ska jag ta mig lite kladdkaka medans jag skriver lite här på datorn..
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0