Redan 2011

Det är sjukt vad 2010 gick fort, känns som att jag inte har gjort ett skit på år 2010. Men tydligen har jag gjort en massa saker.

Men tänkte inte skriva så mycket här idag. Skulle säga i alla fall att jag trivs hur bra som helst i mitt korta hår fortfarande. Dock var mitt nyår inte det bästa men det är väl sånt man får ta!

Annars rullar livet på som vanligt, snart börjar skolan igen och jag hoppas att de kommer gå fort på grund av att jag har börjat känna att det inte är nåogt för mig. Har även det väldigt svårt att veta vad jag ska göra efter sommaren då jag inte har något planerat. Men har planer på att flytta någon annanstans men ändå inte. Det är sånt som märks vart man tar vägen. En sak vet jag i alla fall det är att jag måste börja söka jobb så fort som möjligt.

Over and Out!

Ett nyårs kort på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0