Vill att saker ska hända

Men det bara är så att jag är för feg. Jag vill åka och jobba utomlands, men vart och vad vill jag jobba med?
Vet i alla fall att jag vill göra något nytt och verkligen våga det oxå! men samtidigt är jag så feg.
Undrar var all denna feg het kommer ifrån för så feg som jag är just nu har jag aldrig varit. Snälla någon ge mig mod och söka jobb utomlands och ge förslag på vad för något. Vill upptäcka världen vill inte stanna i sverige hela livet. Visst jag har lägenhet och två katter just nu och katterna älskar jag mer än något annat men om jag sticker från sverige så överger jag dem och det gör jag för jag vet att dem kommer få det bättre än att följa med mig. Vet även att dem kommer få det bra vart dem än kommer komma om jag flyr.

Alla dessa tankar kommer bara när jag väl sitter ensam och inte har något att göra. Och ännu mer när jag känner att den utbildning jag får nu inte är mycket att ha. Ja, jag skulle vilja sluta nu men samtidigt så kan jag lika väl gå kvar tanke på att den bara är till sommaren och då har jag pluggat ett år extra. Det är aldrig dåligt med mera erfarenhet men ibland känner man bara att det inte är rätt och detta är tydligen inget jag kommer jobba med sen.

Men hur det än blir så hoppas jag att jag kommer trivas med det!!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0