Festival i Oskarshamn (Ohamn)

Helgen har varit väldigt rolig. Har varit i Ohamn som jag kallar de, var där med en kompis hela helgen. Vi gick på latitud 57 och hade det allmänt bra under helgen. Drack och åt och gick på festivalen kunde de bli bättre? nej eller jo det kunde ha varit mera ös på det hela, men jag hade kul i alla fall. Det konstigaste var nog av allt att jag vaknade vid sju på lördag morgonen och det känndes som att klockan var typ tio. Fast jag gick upp på toa och sen gick jag och la mig igen när jag väl insåg att jag inte kunde vara vaken nu. Hände nästan samma sak idag när jag vaknade.. Vaknade visserligen vid åtta idag men gick inte upp förens vid halv tio men ändå fy så seg man känner sig i kroppen idag men ändå inte så farligt.

Vi åkte hem runt ett halv två idag och de var väldigt skönt att komma hem till sin egna lägenhet men ensam var det men de gick. Så idag när jag väl kom hem så tog jag tag och cyklade en tur runt motorbanan och sen hem igen och en sväng förbi syrran Jackie men hon var inte hemma så lånade deras toa och drack lite och sen drog jag mig vidare på min cykel tur. Var även på besök hemma hos en kille kompis som precis har flyttat till hus. Han hade inte fått ordning men de tar ju sin lilla tid, men de var kul att besöka honom när jag ändå var ute på en sväng.

När jag väl kom hem så blev de att glo lite här på datorn och sen ställde jag mig och gjorde noblesskakor och jag hoppas dem är riktigt goda för jag har inte smakat dem än. Så snart blir det nog sängen trots allt, för jag börjar bli trött nu. Det ända jag väntar på just nu är att få prata en sista gång men världens underbaraste person och sen kan jag sova gott. För i morgon ska jag till sjukgymnasten igen och sen fick jag sms idag om jag ville jobba i morgon vid ett till sex och jag svarade att jag kunde de för det är ju gutt med extra pengar. Eller rättare sagt det behövs alltid!

Ett kort på mig när jag var ute och cyklade.



Over and Out!

// Angelica


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej! såg din kommentar i bloggen :)

Det känns himla skönt att det rör på sig igen, den andra familjen hade tydligen problem på hemmaplan så de kände att de inte kunde fokusera på att skaffa en aupair.

Har varit otroligt orolig över att ingen familj vill intervjua mig eftersom att det har stått stilla flera veckor.

Jag hoppas familjen svarar ikväll och att den nuvarande aupairen svarar på fejjan :)

Tydligen så ville de bara intervjua mig och en till så jag är liiiiite nervös :)



2011-07-13 @ 14:31:32
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0