Förändras

Vad märkligt vad en människa kan förändras på cirka två år. När jag såg dig var du inte alls den person du var i helgen när du kom till mig.  Trodde knappt mina ögon.. För cirka två år sedan när vi träffades så var du mera som en liten pojk och nu i helgen såg du verkligen ut som en riktig man. Du bara smälte i mina ögon,trodde aldrig att du skulle se så bra ut, så chockad blev jag allt. Och så roligt som jag hade med dig var länge sen jag hade med någon kändes de som.
Men liksom hur dumma får man vara att åka till vetlanda fram och tillbaka bara för att äta glass på Mcdonken och sen köpa godis? Jo så dumma var du och jag, men den resan var riktigt skoj.
Och att du ens fick upp mig på söndagen för att åka och kolla på min lilla systers fotboll var ett under för jag var verkligen super trött. Men vi åkte dit och kollade och det blev jätte roligt fast jag var jätte trött.

I allafall så har jag jobbat idag och jag är svin trött och ont i magen och ont i huvudet och allmänt irriterad på allt. Så allt känns bara så jobbigt, skulle bara vilja gräva ner mig och vakna upp pigg och glad i morgon. Tyvärr hjälper inte det.

Och sen börjar jag bli orolig över min värds familj för dem svarar inte på mitt mail som jag skickade till dem för några veckor sen nu! Vill ju verkligen ha svar ifrån dem, visst de kommer väl men vill ha svar nu!

Over and Out för nu ska jag äta upp min glass och möta en kompis!



///Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0