Göra om allt!

Att få göra om hela matchnings processen var inget jag ville, men så blir de ibland och nu är jag i den sittsen..

Har haft lika tur denna gång med en massa familjer. Har haft totalt 5 familjer på väldigt kort tid, men allt känns så konstigt denna gång.. Jag hittar ingen jag verkligen verkligen vill ha så frågan är när de ska komma?
Men nu till slut så tror jag att jag har hittat två familjer som jag vill åka till men vet ej!
Allt känns bara så jobbigt, för ena sek så vill magen en sak och andra sidan så vill den inte.. Hur kommer de sig?
Måste de vara så himla svårt, jag vill ju inte ha det såhär jobbigt. Snälla säg mig vad är roligast?

Pratade nyss med en familj till och hon var svensk men pappan engelsk men frågan är kommer jag få lära mig mycket engelska när jag är där eller inte? dem lät hur trevliga som helst!

Jag tar mig en funderare medans jag går till jobbet och jobbar ett kort pass på ica mellan 13-18 ikväll!

Plus att jag hoppas att allt löser sig för mig, orkar inte mer negativa saker och allt annat som rör sig runt mig just nu, vill ha det roligt och må bra av allt istället!

Kram på er alla!
Over and Out!

/// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0