I fyllning

Jobbat idag som vanligt, fast slutade vid två vilket var jätte skönt. Blev att gå hem och duscha och göra sig iordning för att sedan åka till Vetlanda för att göra ordning min tatuering som jag gjorde för en månad sedan ungefär. Den behövdes fyllas i och de gjorde lite ont faktiskt men det är helt klart värt smärtan. Det bästa var nog att man inte låg lika länge som man gjorde första gången, haha. Efter jag var klar där så fick de bli systembolaget och innan de blev de att träffa min underbara vän Reneé för att snacka lite när jag ändå var inne i Vetlanda. Saknar verkligen den människan något grymt trist när man inte bor så nära fast ändå så gör man de.. Så svårt det där, suck!

Sen bar det till Mcdonken för att få i sig lite mat innan man åkte hem,mums och ett nytt glas blev de med. Så nu sitter jag i min lägenhet och har nyss tvättat rent min tatuering. Tvättade en tvätt med handdukar förut och de slutade med att jag hade färgat tre-fyra stycken handdukar. Kan lova att jag skrattade och blev besviken på samma gång men måste erkänna att dem blev ganska snygga trots allt.

Nehe nu ska jag nog fixa lite till innan jag ska lägga mig i sängen för i morgon väntas ännu en dag på jobbet och efter det blir de att gå hem och vänta på att en ska komma och kolla på min lägenhet för jag ska ju flytta om cirka två månader.!

Over and Out!
En bild på tatueringen när jag ändå är här inne! Det är en bild från första början hade bara gått några dagar.


// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0