Ibland har man bara inget viktigt att säga

Det ända jag gör är att jobba så fort jag är ledig så har jag alltid något planerat. När ska jag lära mig att inte boka upp mig förmycket? Jag kommer nog aldrig kunna hinna med allt jag behöver göra innan resan. Men de jag behöver göra kommer senare på en lista, mest för att minnas själv men även påpeka för andra.

Just nu är det väldigt härligt för de regnar ute och jag kan ta och städa lägenheten och börja plocka undan lite i kartonger med. Samtidigt som jag tänker på de så vill jag inte.. Allt känns bara så konstigt just nu, önskar de var någon som kunde förstå mig. För jag känner mig så ensam för att ingen förstår mig. Visst folk tycker jag ser glad ut och så vidare men innerst inne så känner jag mig ensam och inte alls så jätte glad som jag kanske visar. Men jag försöker göra mitt bästa på alla sätt och vis.! Så snart kanske allt är mycket bättre än vad jag vill att de ska vara.

Sen har jag nog räknat ut att jag nästan har 6 veckor kvar på jobbet och ändå är jag inne på min 4:e vecka och de känns som att jag började nyss? aja vilket fall som helst så har jag jobb ända tills jag åker vilket är en lättnad. Önskar bara att jag orkar alla dessa veckor som är kvar, men de gör jag nog för dem går så fort.


Listan som jag behöver ha koll på själv ;)

* Köpa resväska
* Flygbiljett när jag får veta datum
* Packa
* Växla pengar
* Skaffa visa kort
* Rensa kläder

Finns säkert mera men kommer inte på just nu.!

Over and Out!

/ Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0