Jag har nog världens bästa vänner!

Jag har idag jobbat och sen umgåtts med en kille polare till mig, vilket var riktigt skoj! Med honom har man då aldrig tråkigt.  Det blev att vi lagade mat eller rättare sagt jag (mäster kocken ) som han alltid säger haha. Han har ätit min mat två gånger och verkligen gillar den och ändå gör ja inte världens avancerade grejerna. Fast visst det var ju inte fy skam på maten men ändå! Så kvällen innehöll nog ett och annat snack och skratt så klart. Sen fick vi även ett litet besök av hans syster som kom och snackade lite och myste, mycket trevlig prick det! Och kom även och frågade om jag ville följa med hennes bror på Latitud 57 till nästa helg, vilket jag kommer göra. Allt för att komma bort en sväng och sen för att göra något roligt. Så nästa helg bosätter jag mig i Ohamn för att umgås med honom och bo i hennes lägenhet och så blir det att dricka med.. Något jag tycker är konstigt de är att jag alltid dricker mera på sommaren än vad jag gör vinter tid för då tycker jag typ inte att det är lönt, haha konstigt jo tack jag vet..

Jag har även flera vänner som jag umgås med som jag kan skratta och snacka med men ibland är vissa bättre än andra! Så denna dag gjorde mig riktigt nöjd och glad, kan gå och lägga mig nu och tänka på alla fina vänner jag har.

Nehe nu har jag nyss diska färdigt så nu får det bli sängen tidigt idag för en gångs skulle, kändes som att det var evigheter sen plus att de är fredag? och det känns som att de är typ lördag eller söndag.. Men i morgon väntas jobb och så får jag främmande av en kompis från åtvidaberg eller hur de stavas, men ute i skogarna kommer han ifrån ialla fall..

Men hoppas ni får en toppen helg! Har dock inte fått mail från familjen än, vilket är jätte tråkigt men bara att vänta och se.

Over and Out!
Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0