Otur

Jag om någon har otur nu känns de som.. Det kanske inte är något någon ser men jag märker det så himla väl. Både på jobbet och hemma går allt åt skogen fattar inte varför.. Men jag är så less på allt och sen så skulle mitt internet ha försvunnit i måndags för en kompis ska ha det men så blir de inte för att TELIA hade gjort något helt fel, så jag skrek nästan till henne i telefon. Visst hon lät ju inte så trevlig heller men jag försökte göra mitt bästa för att låta vänlig, men till slut så orkade jag inte mer så jag blev riktigt arg.. Aja så hoppas jag verkligen att turen vänder snart.

Det ända positiva är att jag har dig vid min sida, du gör mig så glad varenda gång du ringer. Du livar upp stämningen så fort du ringer. Känner mig så glad när jag vet att de är du som ringer eller skickar.

Hur som helst så är jag väldigt trött så nu blir de mys med mig själv, med lite chips och coca cola och nötter. Så denna kväll kan nog trots allt sluta bra.

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0