Ville inte ha detta besked

Kom precis ur duschen när jag ser att jag får ett mail från min världsfamilj och jag tänker, ja äntligen så får jag veta när jag ska åka eller så är det ett negativt mail. Ville då självklart inte tänka mig att det var negativt men men beskedet kom och de stod att jag tyvärr inte kan komma till dem för en sak har hänt. Jag förstår dem helt klart, men väldigt tråkigt för en annan. Gillade denna familj enormt mycket och längtade efter att få träffa dem, men tyvärr så kan vad som helst hända.. Så nu måste jag börja om allt och försöka hitta en lika bra familj som jag gjorde innan.

Det får ta sin tid, men jag ska komma iväg så är det bara!
Jag är envis och jag vill hitta en familj jag trivs med och som verkligen är något för mig!
Hoppas att hon som har hand om orginationen svarar och att jag kan prata med henne så fort som möjligt..
Nej jag vill inte att detta ska gå för fort men jag vill verkligen komma iväg.
Mina sökningar går vidare, så är de bara.
Skriver mera i morgon, var inte ens meningen att jag skulle skriva här idag.. Men jag var bara tvungen, god natt.

Over and Out!
Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0