Hade sagt....

Hade verkligen sagt till mig själv att jag INTE skulle köpa några kläder alls nu innan jag ska åka men kunde verkligen inte låta bli för jag vill så gärna ha ett par jeans shorts så idag blev de att beställa ett par och sen vill jag även ha en ny bikini och självklart så hittade jag en som jag ville ha så hoppas hoppas mer än något annat att den passar, för jag hatar att köpa bikini över internet för dem sitter aldrig bra,trist som bara den! Men sen så blev de att köpa ett linne med och ett påslakan sett till min lilla syster som jag tycker hon kunde få :)

Visst jag ångrar mig lite över mina köp men jag känner att de är saker jag kommer använda om jag kommer kunna ha dem. Så som sagt hoppas jag över allt annat att jag kan ha dem när dem kommer hem nästa vecka..

Men något som gjorde mig glad idag var att mitt visa kort kom hem idag,så jag ska testa det i morgon och se så att de funkar =D super nöjd över motiviet jag valde med, men de kan man nog inte säga lilla syster var för hon sa denna när jag visade henne kortet: men åh jag är ju inte med? haha så jäkla söt hon är ibland.

Tänkte även fråga är det någon som vet ett vettigt ställe att köpa en resväska på? För jag äger då ingen så måste verkligen skaffa mig en innan jag åker :)

Over and Out!
Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0