Jobba och en del nya människor

Det är verkligen super kul att jobba på ICA men gud vad mycket folk man träffar som både är trevliga och mindre trevliga.  En annan sak jag har märkt är att man träffar på mycket folk som man inte ens kan placera men ändå vet man vem det är, de är jätte jobbigt ibland! Det andra som är grymt kul är att jag bara spelar med när dem pratar med en och tills slut i vissa situationer så kommer jag på vem de är till slut men ibland är de kul när man inte ens kommer på de haha..
En sak jag tycker är jobbigt ibland är när folk ska skicka eller ta ut paket ibland och när vi ska skicka brev och paket.. Asså det är verkligen hur mycket som helst att hålla koll på, trodde inte de var/är så mycket innan jag började. För då ser man ju det från ett helt annat håll,men jag hoppas att jag nog fixar exakt allt till slut.

Har även börjat kasta en hel del grejer i lägenheten tanke på att de inte är länge kvar alls, visst det är mycket papper men ändå det är skräp. Har även betalat lite räkningar vilket aldrig är skoj, men de är gjort!

Nej nu måste jag ta och skriva ner alla timmar jag har jobbat för i morgon så ska det in till chefen för att jag ska kunna få lön nästa måndag! Hoppas de blir bra lön ;) För jag har ju ändå inte jobbat allt för mycket denna månad men de löser sig nog,bara jag får pengar!  För lite roligt vill jag allt kunna göra nästa månad.

En bild från när jag var på öland!


Over and Out!

Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0