Midsommar helgen

Jag hade då ingen aning om vad jag skulle göra på midsommar gick och funderade hela veckan innan jag riktigt bestämde mig.. Första alternativet jag alltid hade i mitt huvud var Öland,ville bara dit men jag hade jobb på midsommar så jag kunde inte åka. Men sen hade jag Oskarshamn som förslag men de var inte heller så lockande när jag inte hade någonstans att bo, så jag sket i det, men sen hade jag ett alternativ att bara sitta hemma och tråka för mig själv på midsommar men hur kul är de liksom? Så blev de då inte! jag drog mig till mitt efter längtade Öland och firade midsommar där med min ena stora syster och hennes kille. 7:13 på fredag morgonen satte jag mig på tåget till kalmar för att sedan ta bussen över till Köpingsvik och det är absolut inget jag ångrar att jag åkte dit.!

Hela fredagen var verkligen toppen, vi var hos syrrans killes bror och hans tjej och hennes syskon. Vi åt och drack och hade de allmänt skoj, visst vädret var väl inte det bästa kanske enligt mig men det var helt okey för det regnade ju då inte i alla fall.

Lördagen var nog väldigt slapp men väldigt mysig! Det blev lugnt på dagen men senare mot kvällen blev de livat och väldigt skoj. Det blev att dricka och käka i syrrans och hennes killes stuga och självklart dricka. Senare på kvällen blev de att gå ner till campingarna för att kolla läget. Det slutade med att vi träffade en hel del målilla folk och så blev de även att man satte sig på en liten strandbar vilket var hur mysigt som helst. Självklart blev det ju en natt pizza som de brukar bli när man är på Öland!

Söndagen slutade med hemresa och en väldigt seg Angelica med en rejäl förkylning.. Det var inte lika kul att börja jobba på måndagen då när man kände sig såhär kan jag ju säga!

Men hoppas ni andra oxå har haft en toppen helg!

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0