Otroligt dålig uppdatering från mig!

Det har hänt alledeles för mycket på sista tiden!

Men nu tänkte jag skriva lite, men jag tror att de kommer bli väldigt långt så ni vet.

Först ska jag berätta att jag har fått min familj som jag ska åka till i slutet av sommaren, vilket kommer bli super skoj!
Det blev familjen som bor i Buckinghamshire i ett litet mindre ställe. Dem har två barn en Pojk på 5½ år och en liten tjej på 3½ år. Mamman är super trevlig och samtalen med henne går alltid så himlans bra, förstår inte varför. Men kan nog vara för att det känns som att jag känner henne redan nu ? Hur sjukt som helst i alla fall.  Som läget är nu längtar jag verkligen efter denna familj och hoppas även att dem är så som jag har fått uppfattning om.

Jag har även inte fått veta riktigt vilket datum jag ska åka med jag tänkte att jag skulle skriva till mamman och fråga när dem hade tänkt sig att jag skulle komma och fråga hur dem mår och lite allmänt. Sen när jag väl får veta när jag ska åka så är de ju bara att sätta igång och kolla efter flyg. Jag måste även kolla upp med min försäkringsbolag om jag kan ha dem när jag åker eller om jag ska byta.  Sen måste jag även prata med banken om att beställa visa kort :)

Oj det lät som att jag är tvungen att göra mycket men det ska nog ordna sig hoppas jag :)

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Så himla roligt! hur lång tid tog det för dig att bli kontaktad av familjer? Har bara blivit kontaktad av en värdfamilj än så länge men värdmamman har inte svarat på mitt mail än.

2011-06-20 @ 14:34:30
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0