Att gå i skolan från 8.30 till 17

Kan nog allt vara det jobbigaste som finns. Har varit helt död sen jag har kommit hem, var riktigt länge sen jag mådde såhär. Det ända jag har gjort sen jag kom hem är att kolla på en film och sen kom min syster en sväng och då blev de att baka lite dock blir kakan klar i morgon för den skulle tydligen stå i kylen. För dig som undrar vad det är jag har bakat så är det tigerkaka. Har faktiskt aldrig bakat det innan så hoppas jag gjorde rätt, men det får jag veta i morgon. 

Just nu sitter jag och kollar på familjen annorlunda och väntar på att de är slut så jag kan kolla på en unge i minuten eller om jag ska kolla klart på filmen som jag inte såg klart förut.

Igår hade jag en sån där dag att jag saknade en person väldigt mycket och de har jag just nu, konstigt nog får jag det mest på kvällarna. Men det är väl då man vill ha någons närhet som mest. Det fixar sig nog med tiden får jag hoppas, fast samtidigt så känns de ganska skönt att vara själv idag i alla fall.

You are the best for me and even a star for me. You are everything for me, you are in my dreams every night.

I morgon blir det en hel dag i skolan igen och sen är jag ledig resten av veckan, vilket är riktigt skönt. Vad jag kommer att sova på onsdag då jag får sova ut lite länge och hoppas bara jag kan de med.
Tänkte även byta header för jag är inte riktigt nöjd med den jag har men hoppas jag bara kommer på hur jag vill ha den, men med lite ideer så ska det nog gå.

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0