Barnvakt

Först så hade jag min lilla syster Ronja på natt besök ingen och vi kollade klart på en film även idag som hon somnade till igår. Sedan blev det frukost och sen blev det att ta sig ut i hmm kan det kallas snö? jo så var det. Vi skulle hem till våran stora syster och hälsa på och äta lunch,de blev korv med bröd mums. Sen åkte vi hem till mamma och där blev det lite tv spelande. 

Senare så kom min underbara lilla Nova som jag skulle vara barnvakt åt eller rättare sagt jag är det just nu.
Men att vara barnvakt åt en liten tjej som snart är 1 år är nog det mysigaste som finns. Hon är den snällaste och goaste tjej som finns. Så nu sitter jag här hemma hos min kompis och är barnvakt medans hon åkte och festade,men det gör absolut ingenting för jag får sova med min lilla goa Nova =)  Men nu tänkte jag kolla på en film och se om jag somnar till den eller inte om inte annat så fördriver jag tiden lite fortare.

God Natt och sov gott mina kära läsare.

Over and Out!!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0