Det finns inget positivt...

Hatar verkligen att säga det men det finns verkligen inte något positivt i min omgivning just nu.
Det första som inte är bra är att skolan går skit känns de som. Känner mig inte alls glad och dock vet ja inte varför.
Jag är så ledsen och besviken och det är verkligen så just nu och jag har då inge svar på det och jag kommer nog aldrig lista ut det heller. Men för min del gör det ingenting att jag inte vet varför. Jag får bara hoppas att det snart kommer lite bra saker i mitt liv.
En bra sak är i alla fall att jag snart fyller 20 och att jag inte känner mig så mycket äldre =)

Vet att de kanske är tråkigt att läsa när jag skriver att jag inte är så glad men snart kommer nog den glada och positiva angelica tillbaka eller vi får hoppas de.

Till helgen blir det i alla fall lite bowling och lite drickande med trevligt sällskap och sen lite gocart med =)

Ha de fint fint så länge

Over and Out!!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0