En väldigt sen uppdatering

Som rubriken låter som blir detta ett väldigt sent skrivit. Så ska försöka sammanfatta min underbara dag som jag har haft.

Dagen förjade med att åka in till stan för att sedan dra vidare mot telefonplan för att käka lunch med min "extra mamma" som jag kallar henne,vilket var väldigt länge sen jag träffade. Träffade henne senast i somras då jag tog studenten så det var super kul att träffa henne och prata om allt möjligt. Efter att ha träffat henne så var det dax att åka till min underbara och älskade mormor,som alltid betyder mycket för mig. Blev bjuden på fika tanke på att jag nyss hade ätit, vi spelade även lite kort. Sen så bestämde jag för att göra henne sällskap till huddinge för där kunde jag ta pendel vidare till tumba. Så vi toh tunnelbanan till högdalen för att sedan ta bussen till huddinge. Men det roligaste var när vi väl står utanför "portarna/grindarna" till pendeltåget så kommer mormor på att hon har tagit fel på tiden med en timme. Så vi hade åkt en timme tidigare än vad vi skulle ha gjort. Men hon sa att jag fick åka fast jag kände mig väldigt elak,fast hon sa att hon skulle klara sig. Så jag tog tåget till tumba som sagt och där skulle jag träffa upp min underbara styvsyster Madelene, vi drog vidare hem till henne med bussen. Hemma hos henne blev det att laga lite mat och glo på tv och självklart så pratade vi en massa skit. Hon gjorde även mig sällskap halva vägen med pendeltåget så det var jätte snällt tycker jag, för man vet aldrig vad det är för konstigt folk här uppe.

Sen ringde även min älskade mamma till mig idag och berättade att mina katter lever livet hemma och att hon hade fått dammsuga och vika ihop tvätten. Höll på skratta på mig när hon säger allt detta för det låter sjukt kul. Men även så tyckte jag så synd om henne. Men är grymt tacksam att jag har henne =)

I morgon kommer också bli en toppen dag, men det får ni hör om i morgon för nu ska jag ta och sova så jag orkar åka in till stan i morgon och göra lite saker och hoppas på att jag hittar lite kläder till mig känner att jag skulle vilja ha lite nytt,fast jag är väldigt kräsen. Tycker inga kläder passar på mig, fast dem kanske gör de men inte i mina ögon haha. Aja god natt på er där ute.

Over and Out!

// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0