Ett orange brev kom idag

Först så måste jag säga att det är jätte skönt att äntligen dessa två skol dagar är över men dock kommer det nog bli väldigt jobbigt att plugga till det provet. Det är något man får ta då, men har faktiskt lärt mig lite som jag inte visste innan. Huvudet är lika dött idag känns det som, fast jag ska åka och träna lite innebandy ikväll för det är ändå trots allt sista tisdags träningen. Kommer kännas väldigt tomt utan innebandyn nu när den är slut men samtidigt skönt. Min största fråga är hur ska jag tillbringa dem timmarna som jag har tränat innebandy på, blir nog att ta sig en promenad så man är ute och rör på sig lite och sen får jag se om jag även får med mig min mamma. Vilket jag tror att jag kommer få för då slipper man gå själv.

Juste får inte missa att det kom ner ett organe brev ner i min påstlåda idag. Och ärligt jag tror dem vill att jag ska känna mig gammal för det var från pensions myndigheten. Blev inte orolig eller något men asså jag vill inte bli gammal nu när jag snart är 20.. Okey om man känner att man börjar bli gammal men det gör jag då verkligen inte men men dem får se mig som gammal.

Har just nu lite grejer som jag verkligen vill göra så måste se till att fixa till dem i morgon när jag ändå är ledig och hoppas även då att jag blir klar med lite av det. Har ett mål i alla fall att jag måste vara klar med det innan denna månad är slut för annars är det inte bra!!!!

Nehe nu måste jag se till så att jag har allt med mig till träningen. Juste efter träningen så ska jag ta mig en välförtjänad pizza som jag köpte förut när jag gick förbi affären,mums vad gott det ska bli :) Visst den är inte lika god som från en pizzeria men va gör man inte för att få lite gott :)

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0