Händer allt för lite just nu.

Denna vecka som har varit har nog varit den segaste vecka hittills. Har haft det allmänt tråkigt och inte alls haft mycket att göra. Visst jag har nog varit lite snö av mig men ändå. Känns inte som att de finns så mycket att göra.

Det ända positiva är att jag har jobbat i veckan. Och att jag har varit så snäll att jag körde lite folk i fredags.
Och idag var jag och kollade på bio och såg hotel gyllene knorren med min lilla syster och en av våra äldre systrar. Filmen var toppen för att vara en barn film. Den var faktiskt bättre än julkalendern =)

Ne sorry men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva så jag lägger nog ner att skriva för idag.

Dax för mat nu så jag inte är hungrig.

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0