Impuls resa

Ja, då sitter man i stockholm hos min pappa. Bestämmde mig igår att jag skulle åka upp med min stora syster och tre grabbar för dem skulle vidare och åka utomlands idag, riktigt avis! Har nyss ätit lite frukost och tänkte umgås med min lilla syster Julia idag när jag ändå är här. Sen tänkte jag se om mina bröder har lite tid med mig när jag ändå är här uppe. När man väl är här i stockholms så vill man hälsa på dem flesta i alla fall dem man hinner med. Så i morgon har jag bara en sak bestämd det är att jag ska åka och träffa Catta (min extra mamma) som jag så fint kallar henne. Hon har alltid funnits i mitt liv så hon betyder mycket för mig. Sen tänkte jag väl även se om min älskade mormor hade lite tid för mig, så ska väl ta och ringa henne i dag och se vad hon ska göra i morgon.

Sen har dem faktiskt mycket mera snö här uppe än vad vi har hemma i lilla målilla. Och jag tycker vi har mycket kvar,haha. Men dem har i alla fall inte lika mycket vår som vi har :) Så ibland är det allt bra att bo ute på landet som folk säger. Resan upp igår var väldigt rolig men dem sista timmarna var lite små sega då nästan alla i bilen som. Jag lyckades inte somna någon gång alls under resan upp fast jag brukar de.

Hann även med att träna på power gympan igår,gick super men usch vad trött jag var när jag väl var där. Men alltid lika skönt när det väl är klart och man är på väg hem! Som ni kanske märker så åkte vi upp till stockholm väldigt sent igår. Vi åkte runt nio och jag gick och velade hela förbaskade dagen om jag skulle åka med upp eller inte. Hade det verkligen super svårt att bestämma mig. Men när jag väl var på väg hem från gympan så bestämmde jag mig för att följa med upp. Bland annat för att det var as länge sen jag var hos pappa och sen var det länge sen jag var uppe över huvud taget. Så nu sitter jag här hos pappa.

Over and Out!

// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0