Inte alls långt kvar

Nu är det inte alls långt kvar i skolan, skrev mitt sista prov i kylteknik idag och det känndes helt okey men konstig känsla av att det var sista gången.. Fast jag har ju två omprov jag ska skriva på måndag, känns som den senaste månaden bara har gett mig en massa otur. Men omproven på måndag ska jag klara eller jag hoppas det verkligen!

Men nu sitter jag med mitt engelska brev och CV och en hel del andra papper och tvivlar på mina kunskaper om att åka. Vill men vågar jag? Klart jag vågar bara jag kommer iväg, men just nu känns det inte som de. Men innan denna vecka är slut så ska jag ha skicka iväg papprerna så är det bara. För jag kan då inte gå och dra ut på det längre för jag har allt klart! Äntligen!

Sitter även och drömmer mig bort i musikens värd vilket är super skönt :) Spotify kan nog vara den bästa uppfinningen som finns, älskar det programmet så oerhört mycket i alla fall när man tappar fantasin för vad man ska lyssna på. Och så tackar jag mina kära vänner som lägger upp sina underbara låtar som dem tycker om =)

Efter allt tråkigt som har varit så verkar det som att det börjar bli bättre nu till slut. Är glad över att jag har alla mina vänner i min omgivning vet inte vad jag hade gjort utan dem. Ibland förstår jag bara inte hur ni orkar med mig? för ibland tycker till och med jag att jag är väldigt jobbig haha.
Min helg kommer i alla fall bli toppen, i alla fall som den ser ut nu. För ikväll blir de film tittande med en kompis och på dagen i morgon så åker vi till vimmerby för att kolla lite och sedan på kvällen blir de att åka och bowla med ett par goa människor, lite drickande på det blir det självklart med. Sen vet man aldrig vad som händer, allt kan hända!
Lördag blir slappdag,dock måste jag plugga lite men de fixar ju jag lätt!
Söndag blir de gocart med ungdomsgruppen, vilket kommer bli super kul.

Ni får höra mera om min helg på antingen söndag eller måndag =)

Ha en toppen helg!

Over an Out!!

// Angelica Martinsson
Får bli en bild på mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0