Lång dag

Usch vilken seg och lång dag det har varit idag asså. Först så blev det sovmorgon som jag ville ha,dock så vaknade jag av att min älskade mamma ringde och frågade om jag inte skulle åka med idag, vilket jag inte skulle. Som tur var så kunde jag somnade om efter samtalet. Runt elva tiden vaknade jag till och gjorde mig då äntligen lite frukost och sedan satte jag mig vid datorn för att kolla om det hade hänt något roligt,tvn fick även sättas igång för att ha lite musik igång. Det är väl ungefär så jag har tillbringat min dag haha nästan ialla fall. När jag väl är ledig så vill jag helst sova ut så jag tog mig en tupplur runt ett tror ja klockan var och sova till och från ända till tre. Så när jag väl vaknade igen så blev det att äta pizzan som jag skulle ha ätit igår,mums vad god den var asså! Efter det så kunde jag bara inte sitta inne längre så gick hem till min älskade mamma och satt ute och pratade med henne medans hos högg ved.

Sen blev det även att gå och tränade lite power gympa idag med, dock så tyckte inte jag att det kände något alls i kroppen idag. Jag började undra om det är jag som fuskar,alltså gör allt mycket slöare än vanligt men nej ärligt jag gjorde inte det. Men ändå så känndes det verkligen inte bra idag, var så omotiverad när våran instruktör sa att hon inte kunde göra så mycket idag på grund av att hon inte är helt frisk. Visst jag försökte göra så gott jag kunde som vanligt men nej usch jag tyckte inte det var samma sak. Hoppas nästa veckas gympa blir bra för då blir de bara gympa träning för i morgon så är de sista innebandy träning,kommer dock kännas väldigt konstigt men det är en vanesak.

Ikväll har jag lilla syster på besök för hon har studiedag i morgon och på fredag så hon ska få sova hos mig två nätter och det innebär sovmorgon för både henne och mig. Vet dock inte vad vi ska göra i morgon har funderingar på att åka upp och ta oss ett bad i badhuset men dock så öppnar inte det förens vid 13 så jag får se hur vi göra. Annars blir det jätte lugn dag, vi kanske tar en cyckel tur om det är fint väder vill säga.

Nej nu ska jag ta och lägga mig i sängen där lilla syster ligger,God Natt :)

Over and Out!

/ Angelica Martinsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0