Lördagen i Stockholm

Tänkte berätta vad som hände i stockholm på lördagen när jag var där.
Dagen började som vanligt med frukost och sen drog jag mig in mot stan för att kolla lite i affärerna. Som vanligt så hittade jag inte direkt någonting, förutom två linnen och sen en schal eller vad de heter. Frammåt lunch så kom min kusin Thomas in för att umgås lite med mig. Först blev det lunch på Tacobar,väldigt gott och sen blev det att spela en omgång bowling. Jag förlorade hade ändå inte förväntat mig något annat, men det var ganska jämnt i början. Vi tog oss även en promenad inne i stan,vilket var hur skönt som helst tanke på att solen tittade fram och det blåste inte alls mycket. Men tiden tickade iväg så runt 4-5 så åkte jag vidare för jag skulle åka hem till mina bröder och umgås med dem och äta middag. Var där runt 5 och grabbarna och deras mamma blev jätte glada över att se mig och jag blev minnsan lika glad över att träffa dem. Vi alla hjälptes åt med maten, vilket blev tacoos haha men som tur var så var jag inte trött på det. Kom även på att jag har snart ätit tacoos i nästan två månader,en gång varje helg. Det bästa är att det inte är onyttigt, för det mesta är bara grönsaker. Efter maten blev det att kolla på melodifestivalen och mysa lite med chips och läsk. Runt tio blev det att ta sig en promenad på ca 30-40 min hem till pappa. Gillar tyvärr inte att gå själv när man är i stockholm, känns alltid som man är efterföljd. Men promenaden gick super bra hem och det var ingen som gick efter mig, toppen! Så det var min lördag.

Söndagen bar det hem till lilla målilla. Saknade hem var stor men när jag väl kom hem så saknade jag att vara där uppe för det finns mer att göra där än vad det finns här.

Igår var den mest segaste måndagen i hela världen. Och idag har jag varit i skolan och har haft det väldigt slappt tycker jag. Fick även stå över träningen som jag skulle på idag på grund av att jag inte hade någon att åka med eller någon bil! blir även att stå över träningen på torsdag för då blir det att jobba kväll, jätte skönt med lite extra jobb.

Ha det bra nu alla, för nu ska jag hem till min mamma och lilla syster och styvpappa och äta semla.

Over and Out!

// Angelica



En bild från när jag och kusin var ute och gick i stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0