20 års firande

Min 20års fest som jag hade ihelgen kunde inte bli mycket bättre än vad den var.
Kvällen började med att gästerna skulle komma runt 18.
Medans man väntade in alla så blev de att snacka och dricka lite och sen blev de att hugga in och käka lite, jag bjöd på smörgåstårta, vilket var väldigt uppskattat. Efter det så forsatte kvällen med lite lekar, dem lekarna vi hade var bland annat charader tror ja de är. Det går ut på att man får en lapp där det står något på som man sedan ska rita så att dem i sitt lag ska kunna gissa vad det är och sedan forsatte vi med att man skulle skära ut en chockladkaka och det var inte det lättaste för man skulle ha vantar,hatt och halsduk på sig. Man fick hålla på så länge som man kunde men bara tills någon fick en 6 för så fick man byta och ta av sig allt och ge det till nästa. Men lekandet var inte slut där,vi forsatte med att spela "jag har aldrig" och det gick super bra och det roligaste var att det bara var tjejer för sedan när killarna kom så körde vi det igen och det var absolut inte lika roligt, men det gjorde nog mycket för att ingen av dem fattade vad det gick ut på haha. Efter det forsatte kvällen med mycket snack och skratt.
Jag hade i alla fall en väldigt bra och rolig födelsedags firande och det tackar jag mina älskade vänner för!

Här kommer lite bilder  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0