Är detta gott?



Kan ju börja säga vad jag tycker om denna.. Kan säga att det var nog inte den godaste jag har ätit men inte heller den bästa. Så den var väl helt okey, men som sagt gillar nog hellre dem vanliga sorterna och synd jag inte testade den som dem hade i vintras.

Och så har vi denna


Kokkos/banan
Jag själv tycker denna är riktigt god. Första bitarna smakade väldigt underligt,för man inte är van vid dessa kombinationer. Men mums vad god denna är, detta är nog min nya favorit. Det ända är väl att man inte kan äta upp en hel sådan på en kväll för det blir alldeles för mycket.

Det var de jag hade att säga!

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer
Postat av: Jossan

då ska jag säga vad jag tycker om dem.



Bild 1: MUMMA MUMMA!!!!! =D =D



Bild 2: MUMMA MUMMA!!!!! =D =D



hahhahahhaha

2011-05-16 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0