Första familjen!




En familj med två barn, en pojke på 5 och en flicka på 3.
Från  Buckinghamshire
i England

Bor inte alls långt ifrån London cirka 20 min med tåget.

Det jag kan säga om familjen är att dem är väldigt aktiva och jobbar väldigt länge men samtidigt verkar dem vara hel mysiga. Värkar även som att dem inte har haft någon au pair innan, så troligen har dem bara haft en nanny och de är väl ändå inte samma sak vad jag vet.
Vet dock inte vad dem jobbar med men de ska jag fråga när jag pratar med dem, skulle ha pratat med mamman igår och så skulle vi prata idag men jag är alldeles för trött så har bokat om den till i morgon istället.


Och deras två små barn är super söta :)
får se vad som händer nu, hoppas dem är så bra som jag tror och förväntar mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0