Glatt besked!

Jag fick ett väldigt glatt besked idag på sms och sen på mailen. När jag kom hem såg jag att jag har fått min första "familj" som vill prata med mig. Känner mig både nervös och inte, det jag nog mest går och grunnar över är min engelska.. Tänk om alla orden bara försvinner när jag väl ska prata med dem i telefonen, usch det får bara inte hända.
Men denna familj verkar i alla fall toppen och det dem beskrev, passar bra in på mig. Men det är ju inte bara jag som ska gilla dem och sen så spelar det ju stor roll när man väl pratar med dem.! som sagt är jag sjukt nervös men hoppas mer än gärna att de kommer gå toppen!

Så jag måste bara fundera ut hur jag ska skriva ett mail till denna familj och säga att jag skulle vilja prata med dem och boka en tid! Det jobbigaste är nog hur man ska formulera sig och så vidare, jag får väl hoppas att allt går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0