Händelserik helg

Denna helg har jag verkligen haft fullt upp tror det var riktigt länge sen jag hade så här mycket att göra.
Fredag,var underbart skön för jag gjorde absolut ingenting.
Men hela lördagen och söndagen hade jag att göra. först började de med att jag skulle plantera skog med min innebandy klubb från 8-13 höll vi på och sen efter det blev det att åka hem och fixa sig iordning för att sedan gå och vara barnvakt åt två små busfrön som heter Elin och Erik, hade det verkligen toppen med dem. Vi lekte som aldrig förr och hade det allmänt bra, ångrar inte en minut att jag var med dem en sån fin lördag.

Söndagen vart det inte mycket till sovmorgon heller. Jag och min syster skulle åka upp till hultsfred vid 10.30 för att kolla på min bästa kille kompis lilla systers konfirmation. Vilket var jätte fint men dumt för lång tid för dem att sitta i ca 2 timmar i kyrkan, det var nästan som en annan blev trött av de. Men efter det blev det att åka ner till målilla igen och sen käka lite, dock blev det lite stressigt men det gjorde inte mig något alls. Syster och jag var tyvärr tvungna att gå vid halv två för att åka och jobba.
Jobbet gick även jätte bra men något som är jobbigt är att de är jätte dålig luft på jobbet så man blir jätte trött av att vara där, känns nästan som att man ska somna när som. Var även min syrras sista dag på detta jobb, är väldigt glad för hennes skulle att hon ska byta jobb.

Och vad har jag gjort idag? hmm jag tog mig en rejäl sovmorgon vilket var underbart! Så nu sitter jag här och kollar på tv men egentligen borde jag göra min skol uppgift som ska vara inne till helgen, men inte det lättaste när man inte riktigt vet hur man ska skriva vissa saker men hoppas de löser sig ändå.  Kunde i alla fall ha varit en bättre uppgift,men jag fixar det hoppas jag.  Annars idag blir de bara att ta de lugnt och sen gå hem till min bästa kille kompis och hans mamma och umgås lite, sen blir jag även av med min lilla kisse katt idag, kommer nog kännas ganska tomt utan henne sen.. Fast jag vet att hon kommer få det så bra i sitt nya hem de vet jag :)

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0