Hundvakt

men ändå en toppen helg!
I fredags blev de att umgås med min syster och sen blev de att prata med en familj till.
Senare på kvällen blev de att köra lite folk upp till vimmerby till öltältet. Det var riktigt skoj men vädret kunde ha varit bättre.
Lördagen bestod av att passa hundarna hemma hos mamma och sen blev de att åka till oskarshamn för att gå på marknad och kolla på bal. Dem var riktigt fina i sina bal klänningar, kände bara ett par men de gjorde inte mig något.
Sen blev de även att kolla på swingfly och loreen, som var med i melodifestivalen iår. Dem var väl helt okey faktiskt men swingfly var då inget att se live.!
När vi väl kom hem sen blev de att gå ut med hundarna och lägga sig på soffan hemma hos mamma, vilket var jätte skönt.. Somnade där en stund till anna och hennes kompis kom och snackade lite och blev kvar och glodde film, trött som jag var så somnade jag ännu en gång. Till slut så blev de att gå hem til mig och hundarna följde med.

Idag när jag vaknade upp så vaknade jag av en chock. trodde inte jag skulle jobba idag men sen när klockan ringde så sa jag till mig själv"men vad fasen jag ska jobba idag" hade absolut ingen lust. Fast när jag väl var på jobbet så gick det hur bra som helst för jag visste att jag bara skulle jobba 5 timmar, så jag jobbade mellan 8-13.
Så nu ligger jag här i soffan och är helt slut fast jag bara har jobbat några timmar. Tror det får bli en liten sov stund strax så jag orkar städa och diska och kanske baka till något. Oj det lät som att jag skulle göra jätte mycket, men så är de inte!

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0