Matchning nummer 2


En familj med tre barn, två pojke på 11 och 7 och en flicka på 9 och en hund på 7 månader och katt.
Från
Queen’s Park.

Bor inte alls långt ifrån London cirka 20 min med tåget.

Det jag kan säga om familjen är att dem är hur goa som helst. Mamman jobbar halv tid och ibland hemmifrån och pappa jobbar heltid fast på jobbet. Barnen går ganska långa dagar enligt mig, dem slutar nog inte förens vid halv fyra och börjar bid halv nio på morgonen.
Dem har just nu en au pair från Sverige, som jag får prata med om jag vill.

Pratade med mamman i huset igår, vi pratade säkert i nästan 30 min. Jag trodde aldrig att de skulle gå så bra som de gjorde men usch vad nervös jag var inför de samtalet!
Så efter vi hade pratat klar så sa jag att jag skulle tänka på de några dagar för de måste verkligen kännas rätt!

Så nu går jag bara och känner efter vad jag känner och tycker.

Får se hur det slutar.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0