Matchning nummer 3



En familj med två barn, en pojke på 12 och en flicka på 9.
Från
Bromley eller rättare sagt dem ska flytta dit.

Kan då inte säga mycket om denna familj tanke på att jag inte har något brev av dem har bara lite korta svar och så vidare, vilket är tråkigt! Men något jag kan säga är att dem har en liten råtta och en fisk.
Om jag fattar de rätt så är dem muslimer fast ändå inte, dem följer de inte så väl.
Dem har heller inte svarat på mail som jag har skickat.

Men mamman jobbar som doktor och pappa jobbar också som doktor. Barnen går ganska långa dagar enligt mig, dem slutar nog inte förens vid halv fyra och börjar bid halv nio på morgonen.

Väntar på svar av dem, för att sedan kanske boka en tid för att prata lite med dem!


Så jag får helt enkelt se hur detta slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0