Öland med jobbet/praktiken

Denna vecka har jag för det mesta tillbringat min tid på öland med jobbet/praktiken. Har varit där och installerat nya kyldiskar till ica kvantum i färgestaden. Vilket har varit toppen, men dock väldigt segt med dessa tidiga mornarna som har varit. Det bästa var väl att jag kunde sova på vägen ner men på vägen hem sen så var jag alltid pigg och kände att jag inte kunde somna plus att då hade ju nästan hela dagen gått med :)
Över tid blev det varje dag men det är i alla fall tur man gillar det man gör för annars hade jag inte gått med på det alls!

Så mycket som jag har lärt mig under denna praktik har jag nog inte lärt mig på hela skoltiden på högskolan, vilket är väldigt bra enligt mig.. Det gör mycket vilken firma man kommer till och vilka som jobbar där. Har verkligen hamnat med rätt personer och på rätt jobb, är super nöjd dem verkar även nöjda med mig.

Nu ska jag ta och göra lite nytta och njuta av att det är helg!

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0