Svåra val, tur jag får tänka några dagar till!

Har de ganska jobbigt angående familjerna, jag vill kunna bestämma mig, men det är verkligen inte lätt..

Pratade med en familj igår och den var super bra den med, uscha för att dem är så bra!
Så nu sitter jag och funderar så huvudet nästan jobbar för mycket, för jag har liksom två familjer som lockar mig lite mera. Båda dem två familjerna jag gillar har mindre barn, och det är nog det jag vill jobba med mer än äldre. Och sen är de även så att ena familjen bor mera på landet och den andra bor mer i en stor stad, så det är riktigt jobbigt att bestämma sig.

Alla säger till mig att jag ska gå på mag känslan men vad faaan, min mage vill ha dem båda, kan jag inte få de?  nej självklart kan jag inte de! men som sagt jag måste fundera riktigt mycket för att kunna bestämma mig vem som jag mest skulle kunna bo och leva med under mitt år. Dock inte det lättaste beslutet i mitt liv på grund av att det är en sådan stor förändring.
Tänk er själva och flytta hem till någon du inte känner och som du bara har pratat med? hur skumt skulle inte de vara och  sen måste man bestämma sig innan.. Åh jag tycker det är jätte svårt, får hoppas jag väljer rätt i slut ändan.

Hur skulle ni göra om ni stod i min sitts?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0