Vart tar tiden vägen?

Undrar verkligen vart tiden tar vägen för känns inte som jag hinner med något usch!
Vill tvätta,städa och fixa fint i lägenheten men inget av de går något vidare bra!
Men idag har jag i alla fall tvättat två tvättar, riktigt skönt och sen i morgon måste jag verkligen damsuga och damma lite.
Plus att jag ska klippa mig i morgon klockan 18, äntligen och efter det blir de att åka upp och köpa allt som behövs till min första smörgåstårta i morgon som jag ska ha på lördag.

Har även börjat min praktik och denna gång hamnade jag verkligen på en toppen firma!
Hamnade på kylteknik kalmar AB heter företaget och dem är grymt trevliga! Bara under dessa fyra dagar har jag lärt mig massor. Trodde aldrig att jag skulle tycka att det var kul att hålla på med kyla, men nu tycker jag faktiskt de. Det roliga är även att jag kan använda mina kunskaper om elen samtidigt som jag lär mig om kyla!
Så nu är de bara 3 veckor kvar på måndag, lite trist att denna vecka har gått fort men samtidigt har jag lärt mig en hel del =)

Juste glömde ju säga de att jag har färgat håret vet inte riktigt om jag är nöjd med det eller inte. Är inte riktigt van vid denna färg men de kommer väl bli bra till slut hoppas jag. Tyvärr kommer de ingen bild på hur de ser ut för de kommer till nästa vecka eller till helgen.!

Nej nu blir de att lägga sig i sängen och kolla på tv ett tag innan man ska sova. Jag själv tycker också att det är väldigt tråkigt att jag inte har haft tid att skriva något här på ett tag..

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0