2011-11-11 i England

Har varit en dag med tjejen och lika underbar som den brukar vara när man har henne hemma :)
Vi var och matade ankorna, dock trist väder men hon verkade gilla det. Hon blev faktiskt lite rädd för alla fåglar som var där men tur jag var där ;)

Och sedan var det nästan dax att hämta upp grabben ifrån skolan och när vi nästan var framme så hade hon somnat i vagnen är inte de typiskt? jo jag tycker åtminstonde det! Fast det bästa är att hon är inte ledsen när hon vaknar upp och kollar bara på mig och inte säger ett ljud, det är väl så enkelt de ska vara ibland antar jag :)

På vägen hem så hade jag två sjungande barn i vagnen vilket var jätte kul. Det är även kul att höra att dem är glada och har de roligt. Grabben säger alltid att jag är rolig, vilket är kul att höra :)
Väl hemma var det dax för mat och en massa lek och en liten sov stund för tjejen.. Blev mycket mer än så kan jag säga redan nu! kommer dock inte dra hela historian för de är inte så märkvärdigt men ändå.
Så jaa vi hade ätit och allt och jag skulle byta blöja för att sedan lägga tjejen ner i vagnen för att försöka få henne att sova då hon vägrar att sova och bara gråter i flöder, vilket hon aldrig gör annars. Så jag sa okey du får kolla på madicken en liten stund och sedan så ska du sova. Hon svarar tillbaka NEJ inte sova. haha jag tog hennes nappar och sa du får inte tillbaka dem men en liten stund efter så gav jag henne dem och några minuter efter det sov tjejen, så hon var väldigt trött må jag säga och hon sov väl sådär 1 timma.

Ja dem lekte även att jag var en docka idag igen. Dem bäddade ner mig med en kudde och täcke och en massa leksaker runt om mig och ifall jag sa något så sa båda till mig att sova. Tycker det är kul när jag får vara med och leka då man får sova ;)

Efter allt arbetande så somnade jag väldigt fort i sängen i typ 15 min och mitt alarm på telefonen ringde. Skulle möta en kompis runt 8.30 för att ta något och dricka och sedan bara chilla lite. Så gick och mötte henne och sen en av hennes kompisar, vi hade det väldigt trevligt. Jag uppskattade det väldigt mycket tanke på att jag kunde ju inte gå och lägga mig runt 8 ? eller jo egentligen kunde jag ju ha gjort det men kände inte för det.
Så nu sitter jag alltså i min säng och ska sova för imorgon så ska jag och emelie ut på äventyr =D
Och så ska jag även träna i morgon och jag får se om det blir med min kära vän Nadja eller om jag går och tränar själv för om jag tränar själv så går jag till det närmaste gymmet.!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0