3 timmar

Måndag och jag sov ut eller nej jag vaknade upp vid 6 på morgonen och hörde hur grabben skrek där nere men jag försökte verkligen att sova men de gick inte så jätte bra förens senare. Jag kunde somna om till tio i alla fall!

Jag älskar sådana dagar då jag bara kan vara, exakt så var denna dag. Hade inga krav förutom att jag skulle hämta grabben och tjejen senare. Jobbade bara 3 ynka timmar denna dag, underbart tycker jag :D

Innan jag hämtade barnen så hade jag bara tagit de lugnt och fixat lite på datorn och kollat på tv hela dagen, men ärligt så tror jag att man får göra så ibland när man har haft en lång vecka och en toppen helg med lite sömn.

Så jag somnade väldigt tidigt konstigt nog tanke på att jag ändå hade sovmorgon och allt. Toppen måndag som bara blev att slappa på :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0