Äntligen lite träning, nu börjar allvaret!

Skulle ha sovmorgon idag var det tänkt men kan inte påstå att jag hade de direkt hade klockan ställd på 8 för att jag skulle vara tvungen att gå upp runt 8.30-9 för att äta frukost och sedan gå till gymet för att träna och efter det skulle jag möta upp en kompis Evelina för att äta lunch vilket blev på Nandos och  efter det blev det lite frusen yogourt.
Tränade cirka 1,5 timme på gymet och så pratade jag även med en av alla personliga tränare som finns där om hur jag kan äta bättre för att tappa vikten lite och sedan för att det ska kunna synas att jag tränar. Något som alltid är konstigt är att jag känner mig alltid som en ny människa efter jag har tränat. Visst jag är slut efter att jag har tränat men som idag hade jag nog kunnat träna lite längre men var skönt att bara träna 1,5 tanke på att jag har varit sjuk.

Hoppas även att jag kan hitta något kosttillskott som man kan ta när man tränar och så vidare men ska gå till en hälsobutik som säljer sådant och prata och se vad dem säger. Hoppas på att jag hittar något bra :)

Efter jag hade umgåtts med min kompis blev det att gå och hämta grabben för att sedan gå hem, dum som jag var så glömde jag hans scooter hemma så vi gick hela vägen hem och kan orkade faktiskt de. Väl hemma blev de att hänga tvätt och så fick han leka med sina bilar och kolla på tv. Klockan gick väldigt fort så vi var tvunga att gå och hämta tjejen efter 30 min som vi hade varit hemma.
Måste verkligen säga att båda barnen var som två terrorister mot varandra idag efter jag hade hämtat dem. Den ena bråkade med den andra och så höll det på så tills vi skulle äta. Förstår inte hur dem orkar göra så mot varandra direkt men så är väl ändå barn! Fast dem är lika underbara för det. Blev att bada barnen idag och inte långt efter det så kom pappan hem.

Har suttit i mitt rum och kollat på en massa tv serier och nu väntar jag mest på att mat leveransen ska komma så jag kan gå ner och kolla vad dem har köpt hem egentligen. Tycker faktiskt de är kul att hjälpa till att plocka upp allt, det är ju då man ser man vad har köpt! Efter jag har hjälpt dem med det blir det att gå upp och sova för i morgon så ska jag och Emelie åka till det nya Westfield som ligger i stratford va jag vet, men borde nog kolla upp det!

Hoppas ni har det bra och tycker det är kul att läsa min blogg hur jag har det här i England!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0