Börjar bli jobbigt med Hosta!

Blev faktiskt inte så mycket jobb igår för min värdmamma behövde inte så mycket hjälp så jag tog de lugnt och sedan gick jag och gymmade i 1,5 timma vilket var super skönt. Något som är irriterande är att jag har en hosta som inte vill försvinna, visst man ska inte träna då men de konstiga är att så fort jag tränar så är den inte där men så fort jag bara sitter och tar de lugnt så kommer den igen, suck!

Väl hemma sedan igen så tog jag de lugnt och bara umgicks med barnen och min värdmamma. Vi gick och handlade och lagade mat..
Sedan var det dax för mig att nästan gå hemmifrån för att fixa biljetter till The Help filmen som jag och Emelie var och kollade på. Väldigt fin film, rekommenderar den verkligen för alla. Kom även på att jag verkligen måste läsa ut boken dock kommer de ta lång tid.

Ja de var väl ungefär så min fredag såg ut, ganska tråkig kanske men den var väldigt skön för jag slapp göra så mycket :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0