Det roliga var..

Att jag och min vän Emelie skulle få vara modeller för en dag här i London!

Woho nu vet ni det ;)
Nej men allt var super duper kul att få göra det här i London också absolut, men dock lite för mycket vänte tid och vissa var lite för otrevliga. När tjejen skulle sminka mig så frågade hon vad jag ville ha och så vidare och då sa jag att jag ville ha mera naturligt, så det fick jag. När jag väl var klar så hade hon valt brun ögonskugga på mig vilket är lite roligt, för varenda gång jag blir sminkad så väljer alla brun ögonskugga. Så det tyckte jag allt var lite festligt att hon också valde det. Håret gjorde lite lockigt, men hade nog föredragit vågit men det gör inget jag gillade det ändå! Jag var även super nöjd med mitt smink medans Emelie inte direkt var det. En annan rolig sak var att när vi skulle fixa håret så fick Emelie en som var svensk och sedan när hon skulle sminka sig så var han också svensk, liksom vad är oddsen att det blir så? inte så ofta i alla fall ;)
Under hela tiden så kunde man få dricka vin,juice, vatten och mycket mera men jag valde bara juice klockan var ju bara typ 10 när vi kom dit!

När alla bilder hade tagits så var det bara att vänta på att vi fick se dem. Snacka om att bilderna är verkligen inte billiga, visst jag hade väl råd med någon bild men jag tycker verkligen det är dumt för mycket pengar.. Fast hon som visade oss bilderna och allt sänkte priset hela tiden och ville verkligen att vi skulle sköpa och så vidare. Vi sa till henne flera gånger varför vi inte ville köpa men ändå fortsatte hon att försöka sälja. Men Emelie och jag gick därifrån utan någon bild så jag kände mig väldigt stolt!

Alltid lika skönt att komma hem när man har varit borta! Så det blev att ta de lugnt och ta en macka till lunch. Blev även att prata med städerskan för hon var hemma hos oss som hon alltid är på måndagar. Med våran städerska kan jag verkligen prata om vad som helst vilket alltid är jätte skönt plus att man får veta hur hon har det och så vidare. Hon förstår en så bra tanke på att hon inte heller kommer ifrån England! Sedan kom det även två killar för att dem skulle fixa värmen här hemma, vilket jag inte visste om? visst jag visste att det var kallt nere i köket och vardagsrummet men inte att dem skulle komma. Så det fick jag veta av städerskan när jag kom? aja ena av killen var jätte söt, var nästan så man skulle ha frågat om han var singel ;) Fast feg som jag är så gjorde jag inte det.. Ibland är det inte alls bra att vara feg.!!

Vissa kvällar/dagar är verkligen så att man bara vill rymma bort och inte komma tillbaka än på ett tag och så kände jag verkligen idag. Finns vissa som förstår mig när jag säger detta och vissa inte men så är det!
Hur eller hur så vart kvällen inte så jätte bra och det kommer jag inte ta upp här! Men som tur var så slutade den bättre än vad jag hade tänkt mig!


Over and out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0