En zoombie och två timmar på gymmet!

Jobbat på som vanligt på morgonen inget annorlunda alls förutom att det regnade när vi gick och grabben är alltid lika förtvivlad att hans scooter är blöt, men konstigt? det regnar ju ute, haha.

Skulle även gå till gymmet idag fast inte förens vid 10.30 så fick bli att gå hem i regnet och fixa och dona. När jag var redo för att gå så gick jag till gymmet vilket låg cirka 25 min gå tid hemmifrån, vilket jag inte tycker är allt för länge.
Väl framme så höll jag nästan bli lite irriterad för man var tvungen att ha ett band på sig så fort man gick in där för att dem skulle veta att man inte var någon främling? ja mycket konstigt måste jag säga men var bara att sätta på sig det där bandet och sedan gå in och byta om. När jag hade bytt om och kollat läget så gick jag in till gymmet och väntade på att jag skulle få lite hjälp med ett tränings schema. Fick en kille som instruktör och som kommer hjälpa mig under hela min vistelse där. Han var helt okey, han kom på bra övningar men jag gjorde lite andra övningar oxå när jag var där. Så först visade han mig det han ville att jag skulle göra och sedan så satte jag igång och träna för mig själv. Vill först bara påpeka att jag har ej tränat sedan april-maj någon gång så jag är i ganska dåligt skick enligt mig fast ändå inte.. Var väldigt förvånad över att jag var inne i gymmet i 2 timmar helt jävla sjukt enligt mig för vem är där inne så länge när man inte har tränat på år och dar typ? jo ett snille som mig och jag var knappt trött när jag slutade efter 2 timar, men var bara att vandra hem och vila lite innan man skulle gå och hämta grabben i skolan.

Att hämta upp honom är ibland det roligaste som finns och ibland inte.. Men idag var en sån där halv rolig dag för det var så att jag bestämde att vi skulle hämta hem tjejen när vi ändå var ute för han brukar oftast vara så trött om vi går hem och sedan går igen så idag prövade jag att gå till dagis på en gång.. Suck säger jag bara han var svin trött efter halva vägen och ändå satte vi oss ner på bänken en stund och vilade. Märkte att han höll på att somna och då började vi gå igen och då började han gå väldigt konstigt och snubbla och gå in i mig hela tiden, han var helt klart en zoombie. Det var verkligen kul att kolla på honom men när han blev ledsen så var de mindre kul, fast det löste sig ganska snabbt när jag sa att jag skulle visa vart min kompis bodde.
Som sagt så hämtade jag hem tjejen lite tidigare från dagis vilket inte gör något. Det såg även ut som att de skulle börja regna och dock så gjorde det ju de när vi skulle börja gå i från dagis, suck! Barnen var väldigt duktiga och vi kom hem fort och kunde leka och busa. Det ända grabben har sagt till mig idag är att jag är så silly och att jag är väldigt busig. Vet inte varför men det är väldigt bra att han har tyckt det för jag har inte känt mig som det i alla fall haha.
När jag berättade för barnen att det var jag som skulle lägga dem idag så sa tjejen nej nej inte sova nu. Så tror inte hon förstod att de var senare men grabben sa bara att jag skulle läsa bok först. Grabben somnade ännu en gång i min famn under läsningen så underbart mysigt och tjejen fick jag gå in och lägga i sängen och hon somnade efter cirka 10 min. Skön när det är så lätt att lägga barnen men ibland är det väldigt svårt.

Så nu sitter jag längst ner och kollar på tv och bara njuter av att det är tyst och att det är fredag i morgon. Plus att jag undrar hur jag jobbar i morgon för jag får nästan veta det varje kväll hur jag jobbar nästa dag. När mina värdföräldrar kommer hem så ska jag sova, så god natt på er ni som läser min blogg.

Det bästa med idag är att jag älskade gymmet, helt fucking nice är det!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0