Fika på FIKA!

Idag vaknade jag vid 8 och var klar vaken men kände inte alls för att gå upp för jag låg och små frös.
Så jag låg och vred och vände på mig flera gången men runt 9 skickar Emelie och frågar vart vi ska mötas och så vidare och vilken tid. hmm jag skulle ju träna? så då var det dax att något skulle hända i mitt lilla huvud.

Så först tänka ut en tid som jag kunde möta upp henne på och sedan fundera på när gymmet öppnar tanke på att det är söndag? Jag hade helt klart fått för mig att det öppnade klockan tio för att det är söndag som sagt men ack så fel jag hade!  Dem öppnade klockan 9 och stänger 5, så jaap jag hann innan det stängde ;)
Tränade cirka 1,15 och tog ut mig rejält, eller nej jag var helt borta idag? vet inte alls vad det var med mig, suck. Men tränade gjorde jag allt och det är väl det minsta men det är bara mindre kul när vissa personer bara glor på en.. Så jag försökte göra mitt bästa av allt så jag tränade i alla fall min över kropp ganska okey idag, kände dock att jag kunde göra mera åt saken men sket i det.

Efter gymmet blev det hem och lämna av alla grejer och sedan äta lite mat innan jag skulle ta mig en promenad ner till Camden för att möta upp Emelie för att sedan ta oss vidare till Brick lane och checka in stället som vi skulle fika på med dem andra tjejerna som vi skulle möta upp sedan.  Emelie och jag gick förbi cafet en eller två gånger och missade det båda gångerna men kanske inte så konstigt? För det var nog verkligen det minsta cafet jag har varit inne på, nej då det är det väl inte men litet var det allt! Det fick inte plats med allt för många där inne, men något jag tyckte verkade mysigt var att dem hade ute terass som man kunde sitta på, fast vi satt inne.!
Jag och Emelie var där 1 timme innan tjejerna kom så vi tog oss en öl och satt och små pratade om allt möjligt. Vi flyttade även bord typ 2 gånger? aja hur eller hur så tyckte jag det var mysigt. Dem andra kom runt 4 och fikade med oss, eller rättare sagt åt!
När alla var på plats var det 7st och det var. Jag, Emelie, Anna, Katarina,Hanna,Anna ochEllen. Alla åt något fast jag och Katarina tog en fika medans dem andra valde att äta!
När väl notan kom så betalde vi och så skrattade jag åt det hela på grund av att jag och Emelie gick därifrån utan att betala våra öl, mohaha. Vilket jag tyckte var lite kul. Plus jag fick mig en liten shock! dem ville ha 12,5% av notan i drix vilket var helt sjukt tycket jag, så bara i drix fick dem 8 pund vilket motsvarar 80-90 kr hemma i sverige, suck! tycker att man kan få ge dem den drix dem förtjänar för dem var inte värda 8 pund i drix.. Aja hur eller hur så var det riktigt mysigt att vi alla var samlade =)

På vägen hem var jag lite seg och dan men var glad att jag nästan var hemma för klockan vad väl mellan 6-7.. Så satte mig och försökte prata med mina två systrar där hemma i Sverige men det gick inte så bra på grund av att dem har typ storm hemma, så det var ju mindre kul men kunde prata med dem lite i alla fall plus att jag hann läsa en bok för lilla syster.!
Har även suttit barnvakt här hemma ikväll för dem skulle till grannen och dricka glögg typ. Jag var ändå hemma så för mig kvittade det om jag var det eller inte.

Men nu tror jag att detta långa inlägg får ha ett slut! Så god natt på er där ute i vilda världen för nu ska jag sova för i morgon är det ännu en dag här i London och den ska jag spendera med Emelie på roligheter, men jag ska inte avslöja vad det är för det får ni veta i morgon =)

Kommer väl även lite bilder snart igen så håll utkik!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0