Fredag den 18 november 2011

Ta grabben till skolan och sedan umgås med lilla tjejen hela dagen. Grabben var dock ledsen när vi lämnade huset men det var nog mest för att hans mamma var hemma och han ville ju självklart stanna hemma med henne, men till slut när vi kom iväg så blev det bättre efter en liten stund. Promenaden till skolan tog inte så jätte lång tid men typ 30 min och att ha en vagn är verkligen jobbigt i alla fall när dem båda ska sitta i den, suck. Men stark som man är så fixar man de!

Efter vi hade lämnat grabben så blev det att gå till parken med tjejen och kolla på ankorna och bara mysa. Jag gillade dagen skarpt för solen sken och tjejen och jag fick lite egen tid, vilket jag alltid tycker är mysigt. Vi var ute i det fina vädret i cirka 3,5 timme, varken hon eller jag klagade. Väl hemma efter våran lilla runda så var jag lite trött och seg plus att när jag väl slutade och satte mig på mitt rum började jag känna hur trött och seg jag var, inte kul alls. Tog det lugnt ett tag men sedan så var jag bara tvungen att göra något så jag stack och tränade. Tränade i 1,5 timme och sedan så bastade jag i 1h och sedan var det bara att bege sig hemmåt =)

Man kan inte säga något annat om att jag var trött på kvällen efter jag hade lagat mat och ätit. Satte mig vid datorn och pratade med mina bröder och sedan hans mamma och syster. Vilket var jätte trevligt men var nog lite för trött för att prata med dem för jag satt och skojade och skämtade hela tiden. Fast till slut så orkade jag inte mera så jag gav upp och la mig i sängen istället och sov.
Min fredag var väldigt bra och lugn med lite vin och brio ost och kex.

Huset som ni ser på bilderna är ett ganska känt hus. Det är så att det spelades in en film i det huset vilket jag aldrig kommer ihåg vad den heter men hur eller hur så är det känt och jag var jätte nära det =D säger till när jag kommer ihåg vad filmen/boken heter.

Klicka på bilderna för att få dem större!
                         

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0