Grabbarna och jag!

Det där med sovmorgon är bara för mycket just nu!
Idag vaknade jag vid 8 och var nästan klar vaken med ville inte gå upp för jag inte var tvungen så jag gick upp vid 9 istället! Men jag var inte allt för glad när jag klev upp då för jag hade ont i skallen plus att jag inte visste hur jag skulle jobba!

Så jag började plocka udan lite i mitt rum och fixa lite och sedan så bestämde jag mig för att lyssna på lite musik och fundera ut lite saker =)
Men runt tio så ringde min värdmamma och frågade om jag var hemma och om jag kunde ta tjejen några timmar. Självklart kunde jag det! så jag tog henne runt 11.20 tills klockan var 15.30 tror jag klockan var. För hon kom upp till lekplatsen med grabben så var vi där tillsammans i nästan 40 min, det var jätte mysigt. Väl hemma så bestämde jag mig för att dra mig undan och träna lite som jag egentligen inte hade tänkt men mamma sa att jag kunde gå och träna eller göra vad jag ville. Och när någon annan säger så låter det verkligen toppen att gå och träna och sedan basta en stund.

Så jag tog min träningsväska och gick till gymmet. Väl där så hade jag inga mål direkt men att jag skulle träna under kroppen idag för igår tränade jag över kroppen! för trotts allt så behöver vissa delar av kroppen vila! Visst egentligen vilar den ju inte när jag springer? men vad gör det, jag använder ju inte vikter när jag springer. När jag stod där på rullbandet idag så kände jag mig så fri, vet inte alls varför.. Fast efter tio min i uppförsbacke och sedan 23 min springning så blev det trotts allt 5km jag är stolt över mig själv för jag ställde mig där och hade inga mål över huvudtaget med träningen idag. Det ända var att jag skulle ge gärnet på allt jag gjorde, de måste jag verkligen säga att jag gjorde med.
Och det roligaste av allt är att det alltid är fullt med killar på gymmet, fattar inte varför det alltid är killar där och aldrig någon tjej typ. Och om det kommer in en tjej så använder hon inte sånt som jag använder typ men ändå. Det är själva grejen, bara killar eller gamlingar som är på gymmet här. Visst jag klagar inte för det finns vissa killar som ser riktigt bra ut ;)

När man väl är inne på gymmet så försvinner alla tankar som man har i huvudet och det ända som finns där är att jag ska nå mitt mål eller att jag ska faan ta mycket mera nästa gång jag gör denna övning. Så det man har i huvudet är väl hur mycket man tar och hur många gånger man orkar med det innan man faller ihop. Haha vilka tankar!!!

På vägen hem så köpte jag mig lite chips för jag tycker verkligen jag är värd det! men dem tränas ju bort i morgon igen så det gör ju inget ;) Så nu sitter jag här i soffan och kollar på film medans jag skriver, kan inte säga att det är det lättaste men det går. Annars är det bara roligt att höra engelskan och bara sitta och njuta av livet som jag lever.
Träna,jobba och må så bra jag kan plus att jag umgås med bra människor i ett nytt land. Det kan ju inte bli mer än bra? Jag trivs i alla fall.
Som ni kanske förstår så sitter jag barnvakt ikväll åt min familj som jag jobbar åt för dem är typ hos grannen och har det trevligt, plus att dem la barnen så jag har bara suttit vid tv.n hela tiden.!
Men nu tänker jag nog stänga ner denna dator och bara mysa mig framför tv.n istället :)
God natt på er där ute i vilda världen! i morgon blir det även fest =D

 Klicka för att få större!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0