Happy birthday

Idag jobbade jag inte alls många timmar heller. Det ända jag jobbade var på morgonen mellan 6.30- 9 cirka vilket var jätte skönt. Dock var killen på riktigt ret humör vilket brukar leda till att han retar upp sin lilla syster och inte lyssnar på mig och så var det verkligen idag, suck. Fast efter vi hade lämnat henne så var han jätte snäll mot mig och retades inte.

Efter jag hade lämnat grabben i skolan så gick jag till ett gym där jag inte hade varit innan. Bestämde mig för att gå in och kolla priser och lite. Det slutade med att jag gick därifrån med ett gym kort, äntligen gott folk jag ska börja träna röven av mig :D 
Dock så blev jag nästan rånad där, suck! och det slutade inte så..
Jag fortsatte min resa till Camden för där var jag allt tvungen att köpa mig nya skor för jag kan ju inte gå med mina easy tone skor mera för snart har jag inga sådan kvar, konstigt nog. Fast har haft dem i 3 månader och använt dem flitigt så jag ska inte säga något. Fast hittade ett par nya skor idag äntligen och sedan hittade jag en ny jacka med så som sagt jag blev helt klart rånad idag, suck suck men de kostar att ligga på topp.. Så nu längtar jag bara till nästa vecka då jag har pengar ingen, visst jag har pengar nu men tänk om jag ändå hade lite mera hmm. 100 pund försvinner fortare än vad man tror i alla fall när man gör saker hela tiden. Det bästa med jackan är att det är fliströja i och sedan är jackan som en regn och vind jacka, toppen! För då kan jag använda den året om ifall jag känner för de, tanke på att det regnar en del här sägs det men jag har inte fått känna av det än!
Juste har ett möte med en på gymmet i morgon så han kan visa mig runt och visa hur vissa saker funkar, toppen ju!
Träffade även två nya tjejer idag en som var finsk och en tysk tjej, det var verkligen jätte kul att lära känna några andra förutom svenskar. Så vi tog en kaffe på starbucks och pratade om allt möjligt.
Sedan gick jag hem för att vänta på familjen för tjejen fyllde år idag så vi firade henne senare på kvällen när alla var hemma. Hon blev så glad över allt hon fick, jag hade köpt två zebror en liten och en stor.

Efter jag hade kollat på vad hon hade fått så gick jag upp till mig för att kolla på tv och bara njuta av att de var tyst, vilket jag alltid gör på kvällarna! Kvällarna är då jag kan andas ut och göra det jag vill som att sitta här och blogga och lyssna på musik samtidigt.
God natt nu blir de lite tv innan den stängs av för i morgon jobbar jag många timmar i jämnfört med vad jag har gjort denna vecka.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0