Helt otrolig dag med en fin vän!

Sovmorgon det finns nog inget bättre, visst jag vaknde runt 8 men det var ändå sovmorgon för min del. Men jag råkade somna om så jag hade tydligen inte sovit klart! Vaknade upp vid 9 då klockan ringde och kände mig då ännu tröttare än vad jag gjorde när jag vaknade vid 8,mycket skumt det där tycker jag.!
Det var bara att klä på sig och gå ner och äta och göra sig i ordning för att gå in mot Camden och sedan vidare mot Oxford för ännu en dag på Primark. Jag skulle inte ha något märkvärdigt där inne men ändå så hittar man alltid något =)
Så 15 pund fattigare var jag allt när jag gick därifrån, men lika glad för det!
Sedan blev det även lunch och idag blev det subway, inte illa alls. För er som inte har ätit på subway någon gång så är det ett ställe där man köper mackor på, underbart gott är det faktiskt!
Efter lunchen var det dax för Emelie att leta efter en present till hennes värds tjejen som hon tar hand om för hon fyller år i morgon. Dock så lyckades inte vi hitta någon och framför allt så hittade vi inte leksaks affären som Emelie ville hitta, haha. Skrattade faktiskt lite åt henne idag tanke på att hon trodde att den låg åt ena hållet men när vi väl gick åt det så hittade vi den inte, synd nog. Men de var ju bara att gå tillbaka och fundera ut vart den kunde ligga! Det där med presenter är verkligen inte det lättaste måste jag helt enkelt säga.
Men vi gav upp det till slut och tog oss en promenad och sedan skildes vi av för att åka hem till var och en. Jag tog det bara lugnt innan jag skulle ta scootern och grabbens jacka och gå mot skolan. Vet inte alls vad det är med mig för jag frysit nu i några dagar jätte mycket och sedan helt plötsligt så kan jag vara jätte varm. Tycket det är jätte jobbigt det är verkligen inte så jag vill ha det. Hoppas verkligen att det går över snart och att jag är varm och gosig istället :)

Framme i skolan så möts jag av en glad men trött grabb men ändå full av så mycket energi. Hur konstigt är inte det när ett barn är trött men ändå har så mycket energi kvar så han bara leker och leker men till slut så blir han ledsen för att något går sönder och han förstår inte varför. Lugn som man är så säger man bara att man kan hjälpa honom och fixa den igen, vilket alltid löser sig eller ja oftast i alla fall.

Så idag var det även jag som skulle göra hela rubbet och det innebär, laga mat, leka, underhålla barnen, bada dem och till slut lägga dem till sängs. Kan ni tänka er jag gjorde allt detta utan ett ända problem, måste verkligen säga att jag alltid är så stolt över mig själv när jag klarar av en sån här dag med barnen. Tanke på att grabben var trött så kanske inte det var det lättaste för han ville absolut inte leka med sin lilla syster men jag busade med henne istället och då blev alla glada. Efter vi hade ätit mat så satt jag med min mobil och självklart blev det några kort på mig och tjejen först men sedan så upptäckte grabben att jag tog kort och han ville vara med, så det blev kort på alla oss tre. När det är sådana tillfällen är det verkligen guld värda, tycker om mina små värdbarn jätte mycket och snart kommer det ju en liten bebis också!

Helt glömt bort att den 27 kommer det att hända grejer och det tackar jag Emelie för, åh vad skulle jag göra utan den bruden asså. Hon är bara för bäst och go!

Nej nu borde jag nog sova men jag har ju trots allt sovmorgon i morgon igen plus att jag ska bara hämta upp tjejen från dagis. Hoppas ni gillar min blogg, Hej svejs på er där ute!

En bild på mig erbjuder jag idag =)


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0