Ikea besök

Kan ni fatta er en söndag som denna så tog jag och mina två vänner Emelie och Anna och besökte Ikea här i London.
Det jag mest såg framemot var nog köttbullarna och potatisen, brunsåsen och lingonsylten... Men nej ingen kokt potatis inte det var potatismos så där var det allt en besvikelse.. Men annars tycker jag för övrigt att ikea är som ikea hemma men denna var väldigt liten. Det var även roligt och se många namn på svenska.

På vägen hem så köpte jag även med mig glögg, mums! det hör verkligen till vintern för de är så gott. Men jag har då inte russin i min glögg.!

Ja så mycket mera än det var det väl inte antar jag, men det var väldigt kul att åka dit med min svenska kompis Emelie och min finska nya kompis Anna. Det där lät väldigt roligt men jaa vi hade i alla fall extremt kul på ikea. Härligt när nya människor tycker att jag och Emelie beter oss som syskon, haha. Tror vi har umgåtts för mycket under två månader, fast det gör då inte mig något :D För den bruden förgyller min tid verklige, hon är bara för bäst!

Som sagt så hände det inte allt för mycket! Plus att jag har ju inte känt mig för bra heller så jag tog de bara lugnt när jag kom hem. Tog och städade upp i mitt rum lite för det såg ut som bara den, kanske inte så farligt men de låg en jädra massa kläder på soffan så de fixade jag till :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0